Just shut the fuck up

Spune-mi cum faci sa-mi dai puterea pe care n-o ai nici tu?

6 comentarii

Din categoria Muzica

6 răspunsuri la „Just shut the fuck up

  1. Totu-i super ok, mai puţin „Şar-ap” -ul ăla de la refren care se-aude clar şi deranjează. 😦

  2. mie mi-au placut versurile, in special refrenul :))) cat despre vescan – tot respectul pentru omuletul asta 😉

  3. De aia am spus super ok, are versuri ţapene, că după genul muzical nu prea mă topesc. Io’s mai pe-aici : http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IHgFJEJgUrg

  4. damn man/girl 🙂 me too , bullet for my valentine – tears dont fall e preferata mea :)))

  5. Clar! ii iubesc 😉

Lasă un răspuns

