Franturi din mine

„Imi place cum iti ascunzi ochii in spatele creionului dermatograf – mi-a zis de curand – si nu, nu ii evidentiezi, e doar modalitatea ta de a te ascunde, e masca ta,  insa eu iti cunosc ochii, iti stiu atat de bine privirea, m-am uitat atat de mult la ochii tai..stiu ca ma crezi nebun insa pot sta ore in sir doar sa iti privesc ochii..sa te privesc..imi place sa te privesc. Nu stiu ce imi place cel mai mult la tine – ochii sau buzele? zambetul sau parul? mainile sau felul cum ti se misca pieptul cand respiri? coapsele sau umerii? Grea alegere asa ca ma vad nevoit sa te iubesc cu totul, exact asa cum esti tu!”

Iar eu..eu m-am topit..m-am topit simtindu-ti privirea asupra mea, am zambit si am incercat sa-mi ascund ochii, degeaba pentru ca tu simti cum imi arde privirea, cum se aprinde licarul din ochi, tu imi vezi ochii chiar daca ii am inchisi..ciudat fapt, insa sa stii ca asta ma sperie, sa ma vezi fara masca, sa ma vezi prin masca..

Sa nu ma iubesti, ti-am spus ca eu nu am suflet!

Scrie un comentariu

Din categoria In my secret life

Lasă un răspuns

