Gandul de duminica

..sau de vorba cu mine insami 😉

Purtam masti, una, doua, trei, etc. Sssshh! Nu ma contrazice pentru ca purtam masti, stiu foarte bine asta.

Ceea ce ma framanta este urmatoarea intrebare: imprumutam din caracterul mastilor sau imprumutam mastilor din caracterul nostru? Sau amandoua? De unde mai stim daca ceea ce afisam suntem noi cu adevarat sau e doar o masca, o masca ce s-a incarcat atat de adanc incat..purtam masti, nu ma contrazice. Tare as vrea sa o descopar pe a mea, adevarata mea masca, sa vad daca e lucioasa, sclipicioasa, frumos colorata sau e neagra si ruginita de la atata uzura. Port masti, nu ma contrazice!

5 comentarii

Din categoria In my secret life

5 răspunsuri la „Gandul de duminica

  1. Interesant articol si multumim mult pentru articole.

  2. Uneori am impresia ca se pierde prea mult timp incercandu`se sa se analizeze omul. De ce ne`am analiza pe noi insine , avand in vedere ca multi dintre noi purtam niste masti?.. niste masti de sticla. Evident masca e total transparenta pentru unii, si mai putin transparenta pentru altii . De ce avem nevoie se masti? De ce trebuie sa simt ce inseamna dezamagirea de fiecare data cand realizez ca aproape toti din jurul meu poarta masti?…si spun ”aproape toti” pentru ca cei cu masca total transparenta sunt foarte greu de recunoscut. Asta e mai nou pasiunea mea…puteti sa`i spuneti nebunia mea: sa smulg aceste masti de sticla si sa le sparg pentru a fi sigura ca nu mai pot fi recuperate….desi in fond..suntem ca niste papusi dezarticulate iar tot ce ni se intampla e ca un teatru de papusi . Evident,fiecare isi joaca rolul: unul este calaul , unul este martorul, unul se amuza, unul este indiferent . Sigur ca exista si cel caruia nu`i place spectacolul si pleaca . Exista si cel care se revolta, insa acesta este atat de bine mascat incat este foarte greu de remarcat.

  3. ..si mai exista cel care nu recunoaste ca poarta masti.

  4. Toti purtam masti pentru a ne ascunde adevaratele sentimente. Poate si eu port acum o masca. Fiecare persoana ce trece pe langa mine poarta o masca. Unii au o infatisare foarte placuta, insa interiorul ascunde terori nemaivazute, altii au o infatisare agreabila, dar au doua fete si strategic isi schimba masca, ceilalti au o infatisare ce poate fi numita de unii ” dezagreabila” sau „urata”, insa au suflete de aur. Cine suntem noi sa judecam pe cei care au sentimente adevarate sau false? Cine isi arata fata si cine poarta masca, cand chiar si noi purtam o masca in fiecare zi si tu porti o masca poate chiar in momentul asta? Poate esti deprimat, dar zambesti, asta e una din masti. Poate esti vesel dintr-un motiv ascuns, dar vrei sa arati trist. Stiu ca mastile sunt facute pentru a fi purtate. Dupa cum stiam eu o poveste, mastile erau facute pentru ca oamenii sa se ascunda de demoni si sa reuseasca sa treaca neobservati. Noi de ce vrem sa ne ascundem? Noi ne ascundem de adevar. Mintim cu fiecare ocazie. Cum sa ai prieteni daca nu esti sincer nici macar cu tine? Ce s-ar intampla daca am renunta la orice masca si am ramane descoperiti?

  5. Corect, eu am recunoscut ca port nu o masca, eu port masti, inca incerc sa o descopar pe cea care s-a incarnat atat de tare in mine pentru ca sub ea o sa ma descopar pe mine…pe mine cu adevarat.

Lasă un răspuns

