O sa fie bine, n-are cum sa fie rau

Ati bagat la cap?! 😀

 

4 comentarii

Din categoria Muzica

4 răspunsuri la „O sa fie bine, n-are cum sa fie rau

  1. Multumim mult pentru articol ! Sunteti cei mai buni.

  2. Multumesc, sau eu si cu personalitatile mele multiple iti multumim :))))

  3. – Imi aduc aminte, dar eu nu sunt ca ea, indiferent, rece, razbunator si mi-e teama ca nici n-o sa pot sa fiu vreodata. – Esti un sentimental penibil. Eu iti ofer sansa vietii, ca in sfarsit sa te schimbi, sa devii un om mai puternic, iar tu te vaiti ca o muiere. Fii si tu barbat macar o data, actioneaza dupa instinctul animalic ce salasluieste in fiecare om, fara sa te mai gandesti la gravitatea gestului. Ai facut destul bine iertand-o de atatea ori, acum e timpul sa schimbi ceva, e timpul sa faci rau. Fa-o sa inteleaga ca nu se poate juca cu sentimentele oamenilor, asa, de la o zi la alta, de cate ori are chef. – Nu e atat de usor sa fii rau, cand toata viata ai fost bun. Nu toata lumea poate sa fie rea. Remuscarile te pot dobori daca nu esti facut pentru asa ceva, ii spuse baiatul , calm si oarecum ingandurat. Am mai incercat de atatea ori si niciodata n-am reusit. Se pare ca dau gres in orice fac, continua el apoi se cufunda iar intr-un oftat prelung. – Hai ca esti culmea, izbucni domnul Seth, toata lumea stie ca oricine poate sa fie rau, dar nu oricine poate sa fie bun. E in natura omului sa faca rau, fie ca o face intentionat sau nu. Oricum, eu de aceea sunt aici, ca sa te ajut sa reusesti.

Lasă un răspuns

