Lasa-ma sa beau si am sa-ti spun adevarul

Asta-i rautate gratuita! 😉

 

2 comentarii

Din categoria Muzica

2 răspunsuri la „Lasa-ma sa beau si am sa-ti spun adevarul

  1. “Mai bine tăceam”, mi-am spus, “decât să mă apuc să vorbesc despre stripteuze. Mai ales că nu fumez, nu beau și cu femei nu umblu”. Și mi-am amintit… Dacă tăceam filozof rămâneam. Aș fi existat, cel puțin pentru o clipă, ca un om cu capul pe umeri, rupt de cele lumești și aplecat cu privirea spre astre, sau spre necuprinsul pământului, căutând să înțeleg miezul de vânt și aerul de furtună, descoperind piepturi – care nu erau de femei, doar piepturi asexuate – numai pentru a le înțelege sentimentele și trăirea și, mai ales, inexistența. Piepturi asexuate spun… deși este imposibil să numești astfel un piept de femeie. Pentru că, dacă femeia nu tace niciodată, nu o face nici pieptul ei. Mereu i se ridică sânii în respirație, mereu tresaltă într-un oftat, mereu se zbat în alergarea dementă către ființare, către a fi. “A fi” acolo unde trebuie să fie, în brațele care i se potrivesc, în ochiul pe care îl iubește, în care rămâne înfiptă ca un pai sau, de ce nu?!, ca o bârnă, obturând vederea, chinuind pleoapele care nu mai vor să se închidă de prea-multă-ea, atrăgând noaptea peste orice altceva care există sau care nu există, care este spus sau nespus și, în același timp, pătând caustic buzele cu conștiința ființării eterne.

  2. frumos spus silver price

Lasă un răspuns

