Si am plecat

Asa e cand iti ard talpile si n-ai stare!

Te incalti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

si o iei incotro vezi cu ochii, iar ochii mei au vazut autostrada soarelui

 

 

 

 

 

 

 

 

 

si mergi si mai mergi un pic pana cand dai cu ochii de indicatorul de Slobozia. Acolo faci usor dreapta si mergi catre Amara. Te opresti sa bei si tu ,in mijlocul naturii, o bere cu lamaie limonada, te bucuri de liniste, si o iei din loc spre Buzau. Mergi ce mergi si cand colo, ce sa vezi? dai cu ochii de struguri – popas neaparat 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

Hotul, cautat si pe alte meleaguri pentru astfel de furtisaguri, il gasiti mai jos 😉

 

 

 

 

 

 

 

Si, cum va spuneam, drumu-i lung

 

 

 

 

 

 

 

 

dar inca n-am obosit, si am tot mers, prin satuce, prin orasele, ne-am mai odihnit un pic

 

 

 

 

 

 

 

 

si pana la urma, tot ne-a prins noaptea si politia 😀 la iesirea de pe centura Ploiestiului, Lolec si Bolec faceau semne disperate – Trage pe dreapta! Sa vezi belea ca a fost radar! cand colo, in loc de mult asteptatul ‘buna seara!’ ce imi aud urechile:’ce dreacu’ e asta?!’ aaaa..ce sa fie?Triumph..triumph triple speed..Aha, frumoasa, intretinuta bine, cat dadusi pe ea – zice Bolec? Pai..atat.. au mai aberat ei un pic, s-au mai invartit in jurul triump-ului, ne-am urat seara frumoasa si drum bun, si pe-aici ti-e drumul, adica spre DN spre casuta ca si asa m-a prins noaptea hai-hui.

 

 

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Imagini proprii sau improprii

Lasă un răspuns

