Simte-mi dementa

Tu esti legatura mea cu lumea, eu – un demon, am pacatuit, ard, lacrimile tale sunt in stare sa inunde iadul..inca zambesc si am acelasi sarcasm si ti-as spune – du-te! noi nu avem un rai,  insa..tu esti legatura mea cu lumea..

..eu am doar o bere la cutie si o tigara neaprinsa..sunt un neom incomplet..si imi simti dementa..tu imi hranesti dementa, privirea ta m aduce de fiecare data la tine, tu..vezi dincolo de demonul din mine cand eu am ales sa renunt la sentimente!

Scrie un comentariu

Din categoria Trairi

Lasă un răspuns

