Mi-am tras aripi, ce pana mea!

Sau gandul de duminica.                                                

Si am zburat!

 

„Am umblat cu cersitul pe la pasari

Si mi-a dat fiecare

Cate o pana.

Una inalta de la vultur,

Una rosie de la pasarea paradis,

Una verde de la colibri,

Una vorbareata de la papagal,

Una fricoasa de la strut

O, ce aripi mi-am facut!

Mi le-am pus la suflet

Si-am inceput sa zbor.

Zbor inalt de vultur,

Zbor rosu de pasare paradis,

Zbor verde de colibri,

Zbor vorbaret de papagal,

Zbor fricos de strut

O, ce-am mai zburat!”

Marin Sorescu – De-a icar

2 comentarii

Din categoria Idei

2 răspunsuri la „Mi-am tras aripi, ce pana mea!

  1. Sorescu ăsta este negrăit de savuros… 🙂
    întotdeauna îmi dă o stare de relaxare, chiar dacă este profund sau negativ… lasă el mereu o portiță de senin… sau spre senin.
    merci că mi l-ai amintit…

  2. cu placere! eu il ador! 🙂

Lasă un răspuns

