Cu dedicatie pentru vecinu’ meu – manelistul!

Auzi ce jalnic plange semitonu” 😉

7 comentarii

Din categoria Muzica

7 răspunsuri la „Cu dedicatie pentru vecinu’ meu – manelistul!

  1. sunt multi, ai dracu… si n-au nici o boala 😉 cu totii avem cate 1u

  2. Asta ar trebuie sa ii dedici vecinului tau:„Visam ca am un vecin peste drum el avea casa cu turn
    Si’asculta rap fortat ca eu aveam casa cu tun.
    Bum !„ (spike-visam)
    Numa` bine!

  3. @ sergiu : i-am dedicat-o acum ceva timp :))))))))))))

  4. @nepayus : pfff…poate cu ceva metal greu scap de ei :))))

  5. grenade cu defragmentare sau poate ceva lamb of god

  6. @ nepayus: uuuuuuu, i like that :))

Lasă un răspuns

