Daca balta are peste..

Ieti am fost la un chef-botez,  la 7 de dimineata suna alarma la telefon – planul zilei:pescuit! Am ajuns la magazinul de momeli – nu mergeti pe balta asta ca nu se prinde nimic, mergeti la balta „x” dar in stanga nu in dreapta. Zis si facut. Am stat si ne-am prajit la soare, pestele insa cred ca facea si el plaja pe fundul baltii, ca de prins am prins flori de dud, cica nu e apa calda!

Bine macar ca berea e din plin si rece! Duminica excelenta!

Scrie un comentariu

Din categoria Muzica

Lasă un răspuns

