Ziua 1 – haos!!!

Ora 7:00, suna alarma telefonului, il opresc , mai dorm 5 minute, imi fac curaj si ma dau jos din pat, merg la dus.

Ora 7:30 suna telefonul – sunt zugravii care trebuiau sa vina la 8:00. Cu parul pe jumatate uscat,ciufulit, deschid usa – sper sa nu se fi speriat 😀

Fac repede o cafea, toata lumea din casa infoliaza mobila din living, intr-un final la ora 9:15 plec spre birou, deja in intarziere ca la 10 am sedinta si e si ziua colegei mele si sunt desemnata sa cumpar flori. Fug la metrou, ma injur cu lumea care abia merge, ajung la florarie, cumpar repede 2 buchete de flori dupa cateva negocieri cu florareasa, fug iar spre birou. Sedinta plictisitoare – stim cu totii ce avem de facut, nimic nou sub soare – la 12:00 fuga in Afi sa cumparam cadou pt colega. Din Afi fug in vitan la posta pt taxa cazier si timbre fiscale. Bineinteles, ca doar eu puteam sa am bafta asta, gresesc o cifra pe mandatul postal si dupa ce stau 20 min la coada la posta, trebuie refacut. Injuraturi si urari in gand pt toata mama ei de posta, refac mandatul si ma asez frumos – din nou – la coada 30 de minute. E 15:40, iar la sectia de politie pot lua cazierul pana la ora 16. Alerg alerg alerg, ajung la politie in 5 minute, insa acolo nimeni. Aflu ca trebuie sa apara „colegu’ „, asa ca mai astept un pic. Vine in sfarsit un nene suparat sau plictisit, nu imi dau bine seama, care ma intreaba ce dracu vreau – nu chiar asa, dar asta era tonul. Completez repede cererea pt cazier si in sfarsit il am. Plec din Vitan in Armeneasca pentru o intalnire cu o clienta. Ajung acolo – bineinteles nimeni. E ora 17 asa ca o iau incet spre casa, fara prea multa tragere de inima, imaginandu-mi ce haos e acasa. La 17:30 intru pe usa si..ce imi imaginasem eu ca voi gasi era doar 20% din realitate. Folie pe jos, lavabila, praf in toata casa, dormitorul transformat in debara – dezastru total. Ma apuc si strang diverse..la 19 pleaca in sfarsit si zugravii. Da-i si aspira, spala pe jos atat cat pot. La 20:45 reusesc sa curat biroul si sa montez calculatorul. Muzica la blana ca am nevoie sa ma racoresc – maine urmeaza alta zi!

2 comentarii

Din categoria Muzica

2 răspunsuri la „Ziua 1 – haos!!!

  1. Te misti repede pentru un oras atat de „aerisit” ca Bucuresti… 🙂

  2. @florarie: am invatat niste scurtaturi 😉

Lasă un răspuns

